Fjöllsa`s hus

Hmmm, ligger efter lite i uppdatering. Men det tar vi igen nu!
I tisdags så var jag som bekant hemma hos Malin tillsammans med några tjejkompisar. Urmysigt; Vi käkade grillad kyckling och hemmagjord potatissallad. Kollade på fotboll (Olof Mellberg <3) Och avslutningen av desperate housewives. Måste bara fråga; Var det någon mer än jag som blev sjukt besviken på det sista avsnittet? Jag menar hur kan en tv-serie som hållit fantastisk kvalitet i typ 8 säsonger, få ett av världshistoriens sämsta slut!?


               
                Sigge och jag inväntar chauffis Erica.
              
                 rosa bubbeldricka
              
                Visste ni att det finns svarta tomater!?
              
              
    Tydligen så "lurar man sig själv" att äta mindre om man äter på en mindre tallrik(!?)
              
     Jag flexade musklerna för de som var intresserade, vilket var ytterst få, tyvärr. :(
     Inser dock nu att jag har lika mycket gäddhäng som biceps, vilket ogillas skarpt! :/
              
              
                Hund
              
                efterrätt <3


                                              /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0