Tjänster UTAN gentjänster

Jepp, idag är det just en sådan där dag då allt känns fel, förresten så skulle man väl kunna säga att det började redan igår. Har varit på ett riktigt uselt humör de senaste dygnen, speciellt arg blir jag på personer som utnyttjar och verkar leva efter måttot: "Tjänster utan gentjänster!"
Jaja, ska knapra i mig lite (mörk)choklad, sörpla lite kaffe och bege mig iväg och göra av med lite aggressioner på gymmet, tänkte jag.
 
Senaste steget i mitt hälsosam(mare) liv; choklad av det mörkare slaget. Inte lika gott som vanlig mjölkchoklad fullproppad med socker. Men jag börjar sakteliga gilla det mer och mer. Testade 100 % choklad för ett tag sedan. Det var som att doppa cheden direkt i kakao-förpackningen, var torr i halsen i flera dagar efteråt, kändes det som...
 
                                              /sara
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh det finns en som jag tror innehåller 55% och är supergod - det var efter den jag började älska mörk choklad.. Det är med mintsmak i och Willys egna. Testa den, är min absoluta favorit av alla märken :)

2012-07-12 @ 01:13:29
URL: http://envilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0