Breaking the law

Vet ni vad? Klart att ni inte vet men jag ska berätta; straxt innan jag stack iväg till USA så blev det klart att jag och några kompisar ska gå och se Judas Priest, i cloetta center, i april. Skitkul, ska det bli. Lite grann som plåster på såret för att jag missade Journey och Foreigner`s gemensamma spelning i somras. (Ja, jag kommer att fortsätta att älta det fram tills min dag. Det är ju mina 2 favoritband ju!)

...Har någon av er sett filmen "Rockstar" med bla Mark Wahlberg och Jennifer Aniston förresten? Rykten säger att det filmen`s handling bygger på Judas Priest`s tillfälliga sångarbyte. (tror det var på 90-talet) En sångare i ett mindre band blev upptäckt av några bekanta till gruppen Judas Priest...och resten är som man brukar säga en annan/lång historia...


               



                                                /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0