The killing

Varje dag då jag öppnar min laptop för första gången så kollar min mail, facebook, läser lite kändisskvaller, ögnar igenom de lokala nyheterna, samt en överblick på aftonbladets och expressens huvudrubriker. Ja, ungefär i den ordningen också. Så ni ser ju vad jag prioriterar att läsa, haha. Efter att ha läst alla deprimerande rubriker så går jag direkt till tv-tablåerna. Kan ju vara så att jag hittar något som piggar upp där. (Yes, jag är tv/film junkie!) Och idag så drog jag nästan jackpot! Såg att Joel Kinnaman`s omtalade, amerikanska tv-serie ska visas nu i veckan. Spännande, spännande. Enligt rykten, så ska det tydligen vara en riktig höjdarserie! Tv-serier där poliser löser mordgåtor kan iaf jag (nästan) inte få nog av. Don`t miss!

The killing, tv 4, kl 22.30, 30/6


                
                   Kinnaman tillsammans med poliskollega



                                                  /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0