Sköna söndag

Vilket väder det har varit idag! Fantastiskt! Annat var det igår då det både regnade och åskade rejält! :/

Idag så har det hunnits med en sväng på loppisen uppe vid himmelstalund. Massor av krims krams att kolla på. Har själv en massa saker som jag skulle behöva bli av med men tror inte att jag har tålamod att stå från tidig morgon till sen eftermiddag. Gjorde det för ett par år sedan ihop med min dåvarande sambo men jag blev så trött på alla prutande, snålkärringar. Kommer ihåg att de ville köpa en ny, oanvänd (med tags) skinnjacka (äkta skinn) för 20 spänn! Det slutade med att jag ryckte jackan ur handen på dem och jagade iväg dem från vårt stånd, haha. ;)
Därefter s blev det grillat till middag. Mums!

               
               
               
               
               



                                          /sara

 

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Söt vovve:)

2011-06-12 @ 18:51:16
URL: http://rebeccalindell.blogg.se/
Postat av: Patricia

Tycker att du borde ha en loppis med dina fina mulberry väskor! ;)



O sigge är ju så fruktansvärt fin & underbar! Du får berätta mer sen vilken personlighet han har ju äldre han blir, är nyfiken på hur han är :)

2011-06-14 @ 20:06:15
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Miss0 - mitt liv i Oslo

Hihi så söt han är! Går det bra med han då? :)



sv; ja de snarkar ju på rätt bra ibland men oftast så är det inte överdrivet så höga så jag hoppas att hon inte är så tajt vid nosen för hennes skull :)

2011-06-15 @ 21:09:45
URL: http://www.miss0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0