nyttigheter och onyttigheter

Tänkte visa 2 st produkter som jag fick i födelsedagspresent. Ätbara (ekologiska) saker. Älskar att prova "hälsokost"

                
Kokosfett. Perfekt att steka i. Det är helt smaklöst så man behöver inte oroa sig för kokossmak. Fettprocenten är 99.9 % men detta ska vara superduper nyttigt. (En av Anna Skipper`s favoritprodukter) Så det gör tydligen inget att ta en extra klick till matlagningen. Kan även upplysa e om att produkten är superdryg. 

               
Jordnötssmör, förmodligen mindre nyttigt...! ;) Men perfekt för mig med udda kostvanor. Jag brukar alltid vilja äta något super onyttigt innan träningen. Ju energitätare destå bättre! Är nämligen rädd att kroppen inte ska palla träningspasset annars. Sjukt, jag vet! ;) Så man skulle väl kunna säga att min träning går plus, minus, noll!



                                            /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha! Ja plus minus noll, plus igen att du får bättre kondition! Det viktigaste faktiskt, det som håller hjärtat i trim :)

2011-06-14 @ 20:01:01
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0