Ny diet

Sedan exakt en vecka tillbaka så går jag på en ny diet. Efter vissa tråkiga omständigheter, som ägde rum förra lördagen så hoppade jag helt oplanerat på chipsdieten. Dieten är väldigt enkel: Den går ut på att du kan äta i stort sett allt du vill och ska utöver det kompletera med MINST 1 chips eller annan valfri snackspåse om dagen. Kör dieten under valfri tidsperiod...!
...I torsdags när jag var och handlade så blev jag så nojig att affärerna skulle vara stängda över midsommar så det blev lite fler påsar än vanligt. Tur att det vankades midsommar runt hörnet, då kanske jag slapp undan kassörskans misstankar om att jag faktiskt skulle svulla i mig alla påsarna själv, haha. Kanske är tur att jag har planerat in ett träningspass imorgon.


                
                 Favoriten för tillfället är estrella`s double cheese chili! Mums!



                                               /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha! Du är rolig du :)



Vad snygg den där tubklänningen var förresten, det är ju förargligt att du ska vara så himla liten!!!

2011-06-25 @ 19:28:53
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Nej, klänningen är faktiskt inte ett dugg liten. Skulle som sagt uppskatta att en strlk medium gott o väl skulle få plats i den!

2011-06-25 @ 19:31:46
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0