Norpan är ju ganska okej ändå...

...som sagt så blev det en kvällspromenix igår. Blev en sväng runt strömmen. Fantastiskt fint promenadstråk som endast ligger ett stenkast från min lgh. Även om jag är dödstrött på stan emellanåt så ser ju norpan ganska okej ut så här på sommaren. :)

             
                
                
                
                
Kan knappt bärga mig tills Sigge är så pass stor att han orkar följa med på promenix runt strömmen. Får bli nästa sommar...

                
Haha, var bara tvungen att slänga upp den här bilden också. (Sorry, Daniel) På vägen hem så gick vi förbi det här ihåliga trädet, där jag bara var tvungen att tvinga in Daniel...Stackar`n! ;)



                                           /sara

 

 


Kommentarer
Postat av: Lixy

fina bilder

2011-06-17 @ 10:00:37
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0