Konsert!

Okej, jag erkänner jag brukar i hemlighet digga Britney Spears låtar. Det trodde ni inte, va!? I veckan så togs dessutom beslutet att jag tillsammans med 3 kompisar ska se Brittan när hon entrar globen i höst. Yay, ska bli skoj!
Men om sanningen ska fram helt så är jag fortfarande riktigt pissed för att ingen av mina kompisar ville följa med mig till köpenhamn den 28/6 och nej, jag åker inte själv...! Där skulle nämligen mina 2 absoluta favoritband stå på scenen ihop. Forigner och Journey. Jag menar, fatta hur jäkla underbart det hade varit!? Det händer liksom 1 gång i världshistorien att en sådan konsert blir av! Såg förresten att båda banden + ett gäng andra grymma artister skulle spela på love and peace-festival i borlänge... :(


               
                     Tyvärr Brittan men du kan faktiskt inte mäta dig med...

               
                  dessa band...!


Bilder: google


                                               /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Borlänge är 20 min från där jag bor, visste du det, det är där jag pluggar!?



Vad gäller brittan är jag avis för jag tänkte boka & gå med tjejerna men det kan ju vara att man har någon stor tenta på gång då så jag skippar det med sorg i hjärtat! :( Britney är bäst!!! ;)

2011-06-11 @ 17:30:22
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Lyllos dig som har så nära till borlänge, Parre!



Ang Brittan så har jag inte så höga förväntningar men det är ju oftast då det blir som bäst! ;)

2011-06-11 @ 18:42:08
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0