19/12

Long time no see...Har varit upptagen med jobb och massa annat de senaste dagarna så idag ska jag försöka ta tag i det sista grejerna inför resan. Insåg härom dagen att det är ju inte långt kvar tills jag byter snö och kyla mot sol och värme. Så slutrycket nu innan butiker stängs för julledighet, femtioelva mellandagar och nyårsledigt. Då måste det vara allt vara klart för då sticker jag! Och så måste ju (tyvärr) lite jobb blandas in däremellan så jag får någon lön att leva av då jag kommer hem igen. ;)

En sak till; ska försöka få till ett par träningspass också. Måste ju putsa till bikiniformen lite. Börjar nästan känna lite abstinens efter träningen redan nu fast jag inte ens har åkt än. Så sjukt! Helst av allt så skulle jag vilja hinna träna ett pass varje dag. Älskar kicken/känslan efter passet då man fått ta ut sig helt och samvetet och de flesta jobbiga grejorna som gnagt i huvudet har liksom försvunnit! Så med lite tur så hinner jag med att lyfta tung metall och köra spinning innan jag sticker. Ett som är säkert är iaf att imorgon så åker boxhandskarna på under ledning av bästa instruktören. Wouldn`t miss it for anything in the world! :)

På tal om inget; Kan passa på att visa er årets julklapp från jobbet!


               
              
              

 

                                /sara

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Ja tänk att du ska till solen & värmen, vad härligt!



Duktig du är som tränar och står i också, inte längesedan du var helt anti mot att ens ta en promenad ju ;)



Och vilken passande julklapp till dig, tycker oftast man får så dåliga julklappar från jobbet men det där var ju både bra och fint :)

2011-12-19 @ 15:34:17
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0