Snart slut på det roliga...

Då börjar min lediga helg leda mot sitt slut. Tycker ändå att jag har hunnit med en hel del. Jag har bla hunnit skaffa mig min andra tatuering. Den är fortfarande under läkning så jag väntar med att visa upp den. Tror inte att ni skulle uppskatta den lika mycket nu: röd, sårig etc...
Har även blivit av med min 3D-oskuld. Typ senare än sist, haha. Var och såg "the last airbender" på bio igår. Så det ska jag väl slänga upp en recension om vartefter...

Nu så ska jag kasta mig i soffan med 2 st budapest bakelser (Ja, båda är till mig. Här delas inget. ;p ) Ska klämma ner dem efter den sju-helsike-goda-middagen: Isterband, dillstuvad potatis och rödbetor. Lite thriller på det ( "taking lives" med snyggona Angelina Jolie och Ethan Hawke tv 3, kl 21) och slutligen se reprisen av "kungarna av tylösand" som jag missade tidigare i veckan.

               


                                                  /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Mm! Budapest är bästa bakelsen som finns!



Hoppas du gillade 3D, min första sån film var med avatar så det var ju lite häftigt :)

2010-10-17 @ 21:08:27
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0