Shoppingdejt

Idag så har jag haft en hel eftermiddag tillsammans med min älskade lilla böna! ;)
Började dejten med en grym thai-buffe. Bästa sättet att kunna moffla i sig så mycket friterat man bara orkar utan att någon direkt tittar snett, haha. Sedan så blev det en stunds skvaller och planerande inför visningen av detta. Bortsett från mig själv så är Fia nämligen den enda (och så min pappa då) som fortfarande tycker att kiss och bajs är så vansinnigt kul att man vill se det i 3D. ;)
Därefter så shoppades det lite, mestadels för Fia`s räkning jag var hyfsat snäll mot plånkan idag! :)

Nu sängen! Jag har sprängande huvudvärk och är dödstrött!

                
               
                Första gången somjag sett taco-chips på en thai-buffè! ;)
               

                                                  /sara

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0