Bästa på länge!

Igår hade jag en av de bästa kvällarna på länge! Säkert en av de roligaste i år! Himla skönt ombyte mot "uppförsbacken" som jag har befunnit mig i de senaste 2 veckorna. Kändes fantastiskt att inte behöva grubbla över några som bekymmer igår kväll!
Det blev en helkväll med några av mina allra bästa vänner, deras vänner+ ett ex(!) Mötte upp sällskapet på pappa grappa och därefter så hann vi bränna av brittiska puben black lion, dricka fräscha fruktiga drinkar och bubbel på manesa, en snabbvisit på överskattade vinkällaren och slutligen avsluta kvällen på harrys.

Stort tack till de sju personerna som gjorde gårdagkvällen till en av de bästa på länge! :)


                       
                         bubbel i mängder


                                                       /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia Eliasson

Oj härligt med en massa bubbel och en bra kväll! Det var du väl värd :)

2010-10-31 @ 21:24:31
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0