internet uppehåll!

Det var absolut inte planerat men har bara blivit så att jag glömt bort att kolla till nätet under helgen.
Helt sant var det inte insåg jag för har kollat FB i mobilen någon gång men annars ingen dator alls på nästan 3 dagar.
Konstigast är nog att jag brukar få abstinens efter några timmar men nu inte känt ens lite saknad förrän för så där en timme sedan.

Har i och försäg jobbar hela dagarna hela helgen så har ju inte haft mycket tid över till något alls utöver jobb.
Men i går blev det i alla fall en skön avslutning på helgen med lite bio och trevligt tjejsnack.

I dag har det åter jobbats och sedan lunchats med mor. Trevlig stund hade vi och så blev det även klart att man får ledigt nästa jobb helg så man kan gå och festa loss på 50 års fest.

Nu ska jag besöka kylen och se om jag hittar något att laga middag på, i morgon är jag ledig och det ska firas med en god drink tror jag.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0