God morgon solstrålar!

Hej där ute, här skinner solen för fullt och det är väl klart för dagen ska ju spenderas inne på arbetet.
Men ska snart ge mig ut på en långpromenad med Kapten så lite sol ska man väl i alla fall kunna sno åt sig.

Hade en trevlig eftermiddag/kväll i går, Kapten och jag promenerade halva stan runt och ändå var vi bara borta en och en halv timme. Är konstigt vad liten stan är när man försöker vandra runt och fördriva tid.
Killarna fick i alla fall stor stryck i Korpen om någon är intresserad, Mr O gjorde tydligen mål men fick även en riktig fläskläpp med sig därifrån så vet inte riktigt hur den där matchen såg ut eller spelades. Ägnade nämligen inte mer än max 2 minuter åt att kolla på dom, och till och med den tiden var på flera meters håll och under tiden Kapten jagade vattten i bäcken.

Efter promenaden bar det ju av ut till svärmor för att få träffa Anna med flera. Hade en trevlig kväll och god thaimat bjöds det på också.

I dag är det alltså jobb som väntar och det för hela slanten för lovade nämligen i går att komma in två och en halv timme tidigare. Vet inte riktigt vad jag tänkte på då med tanke på att jag inte ens börjat packa. Det slog mig först i går att det är i morgon vi åker, jag har nog inte riktigt förstått innan att det är så snart som man ska lämna landet.

Oj tiden går har ju mycket att hinna med innan jag ska åka så nu är det bäst att skutta ur nattklädseln och bege sig ut.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0