Tre framåt & åtta bakåt!

Det är värre en ett gympass att ta en promenad med Kapten i detta jävla väder.
Nu får det vara nog, jag avskyr verkligen snön. Det kan väl vara fint på julafton men där efter ska den bort.
Man ska ju inte behöva skotta uppfarten 7 gånger per dag för att komma in och ut med bilen.

På detta har jag små ont i magen och känner mig lite små hängig så vi får verkligen hålla tummarna för att det inte är någon basilusk som smittit in i min kropp och tänker anfalla den.

Nu ska Kapten och jag ta en tupplur för som sagt men blir inte lite trött av att försöka komma framåt i snön.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Stakars er och inte fick ni någon semla heller. Hoppas tupp luren var skön.

2010-01-28 @ 14:21:57
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0