Tala är silver, tiga är guld...

Jag måste väl ändå vara en av de mest pinsamma människorna i världen. Igår tex så satt jag och Philip och pratade om dåliga julklappar och födelsedagspresenter. Och jag drog min topp 3-lista över "dåliga" presenter. So far so good. Tills vi ska sova på kvällen vill säga...Då klämmer han ur sig att han har 2 st paket till mig (Jippi! :D ) Kan ju säga att jag höll på att dö av pinsamhet då jag fick se att sakerna var 2 av de sakerna som fanns på min topp 3-lista som jag dragit för honom 2 timmar tidigare. Visserligen så tyckte nog Philip att det var lika pinsamt.

Tur för honom att jag lyckades släta över pinsamheterna genom att låta "stackarn" följa med mig på shopping och bjuda mig på thailunch idag, haha ;)


                                /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha! Men nu måste du ju berätta vad det var också.. ;)

2010-01-05 @ 21:01:58
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Jag kan ju säga att det ena var ätbart och det andra hade med heminredning att göra... ;)

2010-01-06 @ 11:58:42
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0