Neeeeej!

NeeeeeJ! Det får fan inte vara sant. Lagom tills att jag har plockat ut semester ett par dagar för att åka ner till Skåne så har något skit kommit smygande. För det första så vankas det tydligen stormvarning vilket känns så där lagom kul att ge sig ut på en 6 timmars resa på vägarna då. För det andra så känner jag mig dassig, riktigt jävla magsjuksdassig. Har hulkat ända sedan lunch nu pga av jobbigt illamående. Jag har ju inte tid med sådant här. Idag ska (skulle jag om jag orkar ta mig iväg) jag hämta ut min klänning som är specialbeställd till skåne-resan, handla alla 10000 beauty-things som har tagit slut i badrumsskåpet och imorgon så hade jag tänkt att ta en sväng till jobbet för lite handledning. This sucks med andra ord! :(


               
                  Yes, storhandling till badrumsskåpet.


                                 /sara

Kommentarer
Postat av: Sabina

krya på dig =)

2010-01-27 @ 15:48:17
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0