Finaste traditionen

Jag har precis tittat färdigt på "Ivanhoe" Ni vet Sir Walter Scott`s romantiska klassiker. Jag har så länge jag kan minns, suttit bänkad på nyårsdagen för att se denna underbara film. Och likt förbannat så väljer han fel tjej varje år och jag gråter som en baby. Den här tv-klassikern är tusen gånger viktigare för mig än vad Kalle anka på julafton någonsin har varit.
Ni som aldrig har sett "Ivanhoe" behöver varken misströsta eller vänta till nästa nyårsdag. Den finns att köpa som dvd hos cdon nu.

God fortsättning på er! <3


                       


                                    /sara

Kommentarer
Postat av: Magda

Vägrar se den då han tar fel tjej varje gång! :-(

2010-01-01 @ 19:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0