Det är som man inte har något liv!

Inom vården är man inte människa man är en robot som ska kunna ställa om sitt liv på några dagar. Från att man ska vara ledig en viss dag och jobba ett pass en annan dag till att man inte alls är ledig den dagen och att det pass man skulle jobba är borttaget.
Var är framförhållningen, vart är förståelsen för att man har annat utanför jobbet som påverkas av alla dessa ändringar?
Jag är så trött på mitt jobb just nu, och vill verkligen göra något annat. Men vad är det egentligen som jag vill göra och hur ska jag ändra på det så att mitt liv blir som jag vill?

Men annars är allt bra, ska gå och fixa i ordning mig för sängen nu.
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0