Besiktning.

Hej där!
Sorry för i går men fastnade framför Johan Falk och sen somnade jag så därför blev det inget mer inlägg i går.
I alla fall i dag har jag varit iväg och gjort något som jag absolut inte ska behöva göra.
Det är mina ögon ett killjobb, så detta ska straffas för mannen i detta hushåll. Tur nog så var min mamma snäll och följde med som psykologiskt stöd tillsammans med min varg.


Tyvärr blev min skitiga motorsak inte godkänd på grund av något med att bromsara fråga inte mer för jag är tjej.
Men allt som egentligen är fel på den verkade nisse i verkstaden inte upptäcka så istället för byte av hastighetsmätare, ruta med mera så blev det bara lite smörjning av bromsar och sedan en ny kontroll.

Jaja nog om det där tråkiga, tröstade mig lite med shopping efter så. Mer om det sen.

/Malin


Kommentarer
Postat av: Jessica

1: Bara för man är tjej kan man faktiskt veta saker om bilar ;) 2: Ge mig en såndär SÖÖÖÖT HUND! :D

2010-01-18 @ 21:47:26
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0