Årets första high & low...

Jag ska om ett par timmar iväg och avverka årets andra arbetspass. Men tänkte passa på och ge er årets första high & low-lista. :)


High:
Mms är ju så himla mycket roligare än sms. Äntligen så har Philip också fattat det nu. Och har därför börjat skicka allt ifrån gulliga självporträttsbilder till bisarra egenfilmade videosnuttar. Sjukt sött! :)

                                            

Low:
Jag har inte handlat något på årets rea och om ärligheten ska fram så är jag inte heller speciellt intresserad av att trängas inne på gina tricot eller ens hm. En rea som jag däremot hade velat gå på är mq`s vip-rea som jag fick inbjudan till. Den startar kl 8.00 imorgon. Tyvärr så missar jag den pga av jobb. :(

               


Bilder: google


                                              /sara
                            

Kommentarer
Postat av: Patricia

Håller med, mms är en helt annan dimension än sms.. :)

2010-01-03 @ 11:20:16
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0