Tillbaka i verkligheten!

Senaste dagarna har varit lite overkliga för mig, två saker som hänt gick både lite fort och det är verkligen inte saker jag trodde skulle bli så bra/lösa sig så enkelt.
Men nog om det, jag har i alla fall kommit ur glädjeruset och ner på jorden så nu ska nog allt bli som vanligt igen.

I dag har det vankats jobb och i kväll blir det myskväll med lösgodis, naturgodis, chips och läsk för min del. Ensam med Kapten med så blir troligen att ligga på soffan och se på melodifestivalen altenativ någon film.
Mr O drar som tur är in till stan och kollar OS och dricker öl. Detta är lyx för mig, första kvällen på snart 2 veckor som jag kan se vad jag vill på tvn och inte behöver hyra filmer och ligga i sängen och kolla via datorn.

Ne nu måste jag tyvärr ut i rusket med vovven.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0