Termometer chockar...

Det är något som är fel när temperaturen går från minus 0.2 till minus 16 och sen dagen efter det till minus 2.1
Hur kan det vara så stora förändringar bara över en natt. Det är ju helt sjukt. Jag vill ha bort det här nu!
Det får vara nog, jag vill ha vår och härliga kvällar på altanen.
Men som det ser ut är det något jag detta år kommer få vänta på till framåt sommarhalvåret.

I dag är jag i alla fall ledig fram jobbet. Ska ta en sväng till affären och inhandla lite mat, men annars blir det bara att plocka undan lite här hemma och få lite helgstämning.

Men först behöver jag frukost för nu kurrar magen odentligt efter att ha fått ligga vaken i sängen och och vänta i nu ca 2,5 timmar.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0