Sjuk eller bara slutkörd!

Då har man jobbar hela helgen, var en helt okej lördag med tårta och godis men långa dagar och energin fanns inte alls i kroppen. Finns fortfarande inte, är jätte trött och vill bara gå och lägga mig och sova.
Tror nästan att jag håller på att bli förkyld eller något för är tung i huvudet och känner mig frusen och små kraslig. Men men är bara några få timmars jobb i dag och tillsammans med en underbar person så det står jag nog ut med.

I morgon är jag ledig och ska om orken finns ge mig på en storstädning, jag känner att det verkligen behövs. Ska även bege mig in till stan och bli 6000kr fattigare, värst av allt är att det verkligen inte är på något som jag vill ha.

Ne nu måste jag ge mig ut och skotta fram bilen också eftersom den här jävla snön aldrig verkar ta slut.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0