Onsdag 17 Februari

Så var det mitten av denna arbetsvecka, känns skönt att det endast är 3 pass kvar nu innan det blir helg och party. Jag behöver verkligen en riktig fjortisfylla nu så det ska vi nog se till att genomföra i helgen. Synd bara att man nästan garanterat kommer må piss på söndag. Men just nu känns det värt det för var bra länge sedan jag var riktigt rå full.

I dag händer ingen kul kan jag meddela, blir jobb för hela slanten. Så ska snart göra mig i ordning och ge mig av. Tur man jobbar med söta Madde så man kan snacka skit och äta massa onyttigheter :)
Har gjort i ordningen en hel hög rosa minisemlor som vi ska svulla i oss i kväll.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Emil Spjut

Hoppas minisemlorna var goda!

Du verkar ha en spännande blogg Malin!

Om du vill besöka min blogg tryck

då på adressen du ser här!

Finns det något recept på minisemlorna??

Eller har du köpt de på Lindahls??

2010-02-18 @ 15:28:04
URL: http://emilspjut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0