Hermes on the wall

Egentligen så hade jag tänkt visa min present som jag fick nu i veckan men det väntar jag nog lite med... ;)
Så jag visar ist upp en av mina julklappar, typ 1 ½ månad efter julafton, haha. Nej, skämt och sido. Det här konstverket tåls att visas upp. Det är en stor tavla från Hermes. Vad den kostade...Det vågar jag inte ens tänka på. Den kommer inom en snar framtid åka upp i sovrummet.


              
                jupp, stor som en bordsskiva!
              

 

                                                  /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Har han gjort tavlor också, eller är det en scarf eller liknande som är inramad?



Passar väl perfekt till dig vilket som ;)

2010-02-13 @ 16:33:20
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Ja, tydligen så gör Hermes allt. Tavlan är av ngn slags tjock väv, så tydligen så är han en jäkel på att väva också! ;)

2010-02-13 @ 20:10:50
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0