Hälsoband

Nu så ska jag visa er mina nya armband:

               
               
Nae, jag vet...de är inte speciellt vackra men tydligen så ska de var nyttiga. The next big thing efter spikmattan kanske. Runt omkring oss så finns massa positiva joner (kommer från bla datorer mm) som kan orsaka tex huvudvärk och trötthet. Dessa armband avger negativa joner som gör att kroppen finner en slags balans som kan yttra sig genom en rad positiva egenskaper tex: bättre blodcirkulation, bätre syreupptagning i blodet mm.
Jag började använda mina armband igår natt och tyckte mig känna mig lite piggare än vad jag har gjort de senaste månaderna. Placebo eller ej...jag tror på detta.


                                      /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Oj, var köper man dem?

2010-02-14 @ 09:29:40
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Jag vet faktiskt inte vart man köper dem, fick dem i present. Har aldrig sett dem i butik tidigare men om jag ser dem så hojtar jag till. ;)

2010-02-14 @ 17:32:41
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0