En eloge till facebook`s spärrservice

Idag så vill jag ge en eloge till facebook`s spärrservice. Trots att det är en så pass stor community så arbetar de verkligen rasslande fort. (Tack och lov!) Det fick jag erfara typ kl 4 imorse.
Jag loggade in och kollade läget, om det hänt något spännande på facebook under natten. Överst bland de senaste nyheterna så möts jag av nyheten att det har startats en öppen diskussionsgrupp om hur jävlig och hatisk jag är mot män, speciellt pojkvänner. Hurvida man skall kunna råda bot på mitt beteende mm. ALLT VAR TILLÅTET!
Gissa om jag blev chockad! Jag trodde knappt mina ögon. Skaparen till gruppen har dessutom ALDRIG NÅGONSIN varit i närheten av att varken vara min pojkvän eller ens lyckats få till en dejt med mig. Utan allt baserades bara på rykten. (skaparen av gruppen är fb-vän med flera av mina ex. Så de var givetvis inbjudna)

Så jag tog helt enkelt i med hårdhandskarna och anmälde gruppen. Snabbt som tusan agerade facebook och gruppen plockades bort inom loppet av 2 minuter.

Helt seriöst, folk slutar aldrig att chocka mig! En fråga återstår dock, Varför i helvete sitter X och tänker på mig kl 3 på natten och lägger ned så pass mycket energi att han skapar en facebook-grupp som kretsar runt mig, enbart mig? Sjuk, sjukare, sjukast!


                                    /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0