Hundarna och jag...

Det är inget roligt, nu har jag legat i sängen i stort sett hela tiden och vad händer då, jo jag får självklart ont i nacken och ryggen så nu måste jag i stället sitta upp men det går inte för huvudet värker och halsen vägrar ge med sig det minsta.

Finns inget som hjälper öser i mig nyponsoppa och te och visst lindrar det tillfälligt men det är ju bara 5-10 min sedan är värken tillbaka och man får dricka mer.
Men tur min nya hundvän håller värmen på teet ett tag så jag slipper springa till micron hela tiden.

Hunden bakom den prickiga har ni inte sett om någon viss som börjar på O frågar. För han har absolut inte varit i sängen och värmt mig i dag.

/Malin

Kommentarer
Postat av: emeilia

glass kan hjälpa mot halsen ibland, och te med honung i

2009-09-08 @ 14:02:40
URL: http://emeiliawesterberg.blogg.se/
Postat av: Gnistan

Ingen ser väl honom bakom muggen när den är så fin.

2009-09-09 @ 06:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0