2009-11-15

Halva november passerar i dag. Tiden verkligen springer i väg, om 17 dagar så här dags lär jag precis ha lämnat av Kapten och sitter i bilen på väg till Arlanda.
Känns otroligt underbart att det inte är längre kvar innan jag får lämna kalla Sverige för värmen.
Men det var ju inte vad jag skulle prata om så nog där.

I går hade jag storebror R, hans döttrrar den enas pojkvän och min lilla syster på besök. Vi käkade tacopaj och snackade skit i timmar.
Det var självklart riktigt trevligt, är så underbart att man fått kontakt med sina halvsyskon. Vissa mer än andra men i lla fall lite kontakt med alla.

Nu ska jag titta lite på tv och vänta på att Mr O vaknar så jag berätta för honom vad jag bestämt att han ska göra för nytta i dag.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0