Kunde inte ha sagt det bättre själv...

Imorgon så har filmen "En shopaholics bekännelser" biopremiär. Visserligen så har den fått ganska sval kritik men jag blir ändå lite nyfiken på hur alla outfits ser ut i filmen. Det är ju ingen mindre än Patricia Field som satt ihop alla klädombyten. För er som fumlar i mörkret då jag säger Patricia Field så kanske det ringer en klocka, om jag säger att hon låg bakom de snygga outfitsen i "sex and the city" och "djävulen bär prada"
...och sist men inte minst så älskar jag filmpostern med texten:

* A new job?
Hopefully

* A new man?
Possebly

* A new handbag?
Absolutely

Hahaha, jag kunde inte ha sagt det bättre själv! ;)

                    
                      bild lånad här

                                                               /sara

Kommentarer
Postat av: Frida

var och såg filmen i Fredags..

den var helt okej. inte så mycke sex and the citty aktig som jag trodde den skulle vara, lite komisk. Skulle nog vara en bra film i utbildnings syfte för egomanis egna skrivbenter :D

/ Frida

2009-03-23 @ 12:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0