Uttråkad.

Vad ska jag göra? Jag är sjukt uttråkad men så fort jag får för mig att göra något överväger jag det lite för länge och sedan slutar det med att jag kommer fram till att jag inte orkar.

Har diskat men det tog 2 timmar att resa mig upp och ta mig i nacken för att få det gjort.
Nu funderar jag på städning av badrummet eller kanske gå ut på altan och bara slappa i solen. Tror det blir det sista för det låter i mina öron inte lika ansträngande. Frågan är dock om det är lika viktigt att göra som det först nämda.

Ja det är nog det, så det är vad som får ske. Ett problem bara, jag kan inte blogga från altan för en viss tjuv har visst knyckt med sig min bebis dator till Prag.
Det ska han få sota för när han kommer hem, nu ska hårt sättas mot hårt här ska det bli en fight. Och jag är säker på att jag vinner.


Har han den minsta chans att ta hem det?

/Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har :)

kommer nog titta in här fler gånger!

mvh; http://annebertelsen.blogg.se

2009-07-17 @ 11:56:05
Postat av: Jonnie

haha jopps de skall jag göra, kanske skulle söka patent på iden ?

2009-07-17 @ 12:31:40
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0