tusen saker!

Idag så är det min första hellediga semesterdag, gårdagen som jag sov bort räknas inte i mina ögon. ;)
Denna dag borde firas ordentligt men tyvärr så finns det inte tid till detta. Jag har typ tusen saker att ta tag i idag. tvätta, ta några mått på en kjol som skall justeras hos skräddaren, biljettbokning, jaga rätt på Lisa. Sorry att jag inte hörde av mig tillbaka igår. Det hade en naturlig förklaring....och viktigast av allt: Luggfan måste fixas! Jag klippte mig förra veckan eller snarare frisören klippte mig, alldeles för kort! Så nu ser jag ut som en transa till 12-åring! Jag hoppas innerligt att det finns någon duktig frisör som kan ta sig an detta problem på momangen idag! Wish me luck!

Vem var det egentligen som sade att det var slappt att ha semester!?

               
              Det är precis så här jag vill ha min lugg. Jag struntar faktiskt i hur trendigt
              och hett det är med gles kort lugg...
              I nuläget så kan jag ju upplysa er om att luggen är nästintill obefintlig!
               *gråter*

                                                 /sara
               

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh stackare, aldrig kul att vara missnöjd efter ett frisör besök. Gillar också den där lugg-lokken riktigt snyggt.. du har det bra du som passar så bra i lugg. Hoppas att det löser sig!



Kom ihåg att njuta av smestern också! :)

2009-07-07 @ 00:12:56
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0