Dissa Viasat!

Jag hatar verkligen våran digital motagare, eller kanske rätt ord är hatar våran parabol. Så fort det blåser för mycket, regnar, snöar eller något så blir mottagningen kass. Det går inte att se på någon kanal. Eller i bland fungerar en kanal tv4 men i övrigt fungerar inget alls.
Här satt jag och såg en film på tv1000 och så började det självklart regna så nu har jag sett halva men kan inte fortsätta. Hur kul är detta? Inte alls roligt för att vara helt ärlig. Jag blir tokig och vill bara slå sönder något. Men vad, det får ju inte vara mitt för då kommer jag ju bli ledsen efteråt. Attans vad ska jag ta mig till....

Ja vet jag går och lägger mig.
Sov gott!


Bild lånad här!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0