säsong 5

Igår så började jag titta på den femte säsongsboxen av beverly hills. (den gamla, såklart. Den nya serien var skitdålig!) Om jag inte missminner mig så var det i denna säsong som Jamie Walters gästspelade. Oj, vad jag gillade honom. Jag vet att jag har hans gamla cd-skivor nedpackade i någon låda på vinden. Kanske blir till att hämta ned de gamla gitarr-popskivorna igen! 
Haha, med andra ord så gillade jag lynniga gitarrspelande sluskar redan då... ;)

             
              klipp: youtube

                                       /sara

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

oh jag älskar de gamla beverly hills avsnitten! de nya avsnitten borde inte ens höra till Beverly Hills serien!

2009-01-30 @ 23:34:25
URL: http://liiitza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0