Säg hej till det nya året

Då var årets första dag här.
Natten till denna var inget rolig alls kan jag lova, har legat och knuffats i en smal soffa med vovven som vägrar låta mig vara en cm i från honom.
Jag visste ju att han var rädd men fy alltså, inte kunde jag minnas att det var så här illa.
5.05 i morse verkade allt smällande från olika håll upphört så då smög jag mig loss från vovven och kröp ner i sängen. Ryggen mår verkligen inte bra nu men vad gör man inte för att ens älsklingar ska känna sig trygga.

Gårdagen var i alla fall en succe i matväg. Allt jag lagade vart nästan för gott så är överlycklig att både huvudrätt och en liten klick efterrätt finns kvar att smälla i sig till lunch i dag.

Började kvällen med en liten fördrink.
Sedan gick det vidare till förrätten.
Till huvudrätt blev det en härlig fläskfilé variant.
Efterrätt med chokladsmak... mums
Tog mig en liten favoritdrink framför tvn senare på kvällen i väntan på det sista ätbara.
Tills sist blev det ju självklart lite snacks att sitta och mumsa på i väntan på alla hemska *bom*

Massa gott att äta och dricka men hade och har fortfarande ont i halsen så njutningen var inte max. Champangen står fortfarande i kylen för ville bara sova när klockan närmade sig 24.00 så bestämde mig för att skippa skumpan och bara sitta och hålla om min ängel i stället.

Nyårslöftet skippade jag helt då jag vet att jag sällan kan leva upp till dom.
Lämnade ni några löften i går?

/Malin


Kommentarer
Postat av: Kimiz

Vad gott allt se ut. Fläskfilen ser ectra god ut, hur har du gjort? kram

2009-01-01 @ 19:43:32
URL: http://kimlekander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0