fåfängan fördröjde frukosten...

Hmmm, mitt första inlägg för dagen blev ett lunchinlägg-illa! Men detta har sina förklaringar, jag lovar! Och här kommer de: Började dagen med att lägga in en friskanmälan på jobbet. (så imorgon är bitchen tillbaka, muhahaha ;) Visserligen lite halvdassig men ändå.) Därefter så skulle kylskåpet fyllas på. En öppnad tetra med gräddfil och ketchup till frukost kändes inte speciellt lockande, tyvärr... Och där vaknade min fåfänga till liv, som ni vet så har den legat i ide sedan influensan bröt ut. Jag var tvungen att tvätta håret! (vågar inte berätta när jag tvättade det senast, ens :/ ) Att gå ut, utan smink i mysbyxor-inga problem men att gå till ica med ofixat hår...De orden vill jag inte ens ta i min mun! Vanligtvis så tar en dusch och hårtvätt mellan 5-10 minuter men med min nuvarande form så tog det en halvtimme!

tillägg: var tvungen att stanna upp och vila påväg till ica, vilket ligger mindre än 100 m från mitt hem. Detta säger ganska mycket om vad influensan har gjort med min kropp...

                
                eftersom frukosten blev till lunch så får det nog bli en "varma koppen"
                som magfyllnad...

                                                /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0