ett arbetspass kvar...

Då var det bara ett arbetspass kvar innan min lilla ledighet. Herrejisses så skönt det ska bli! Jag ska ligga på sofflocket och lata mig massor. Det blir billigast så, haha ;) Som tur är så vet jag att jag kommer att vara sysselsatt ett antal timmar med att titta igen på diverse program och filmer som jag spelat in, då saker som releasefester och jobb har kommit emellan. Självklart så kommer jag även att blogga en hel del, har ju varit dålig på att uppdatera saker och ting nu i helgen.
Nu så skall jag käka middag-fattigmanskost iform av pasta och köttbullar!

               
               stockholmsshoppingen kommer jag bla att visa upp de närmaste
               dagarna....

                                               /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Spännande! :)



Inte kul med fattigmanskost, men kanske nödvändigt ibland!

2009-02-16 @ 10:21:57
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0