Vad fan är det för fel på mig!?

Vad fan är det för fel på mig!? Jag är trött jämt och det spelar ingen roll hur mycket jag än sover. Jag är trött ändå. I söndags så sov jag och Philip till ca kl 15.00! Ja, ni hör ju själva hur det låter, visserligen så var vi ju ute kvällen innan men ändå. Idag sov jag till kl 10.15 och gick och lade mig och sov igen mellan kl 14.30-16. Jag får ju ingenting gjort om dagarna. Först så trodde jag att det var bristen på solljuset som gjorde mig så trött. Jag menar; det är ju mörkt när jag går till jobbet och ännu mörkare när jag knallar hemåt igen. Men folk i min omgivning som har helt andra dygnsvanor än mig känner ju precis likadant.


              
                inte ens chi-san och berocca hjälper längre ju!



                                      /sara

Kommentarer
Postat av: Majsan

Du kanske sover för mycket? Det kan man också bli trött av.

2009-12-10 @ 10:46:06
URL: http://style.dinturiel.se
Postat av: Patricia

Säger detsamma, varför är man jämt så trött? Men jag tror mycket att det beror på mörkret eftersom att det inte kommit någon snö än. Åh vad jag längtar till sommaren :)

2009-12-10 @ 16:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0