Kebab sa jag ju!!!

Min pojkvän måste ha sämre minne än en senil gubbe på 85+. Här frågar man om det är möjligt att man kan bli bjuden på kebab till middag och om han kan köpa med det när han åker hem...
När han väl kommer hem betydligt mycket senare än jag trodde, traskar han in med glad minn och verkar inte alls tycka att han glömt bort något förrän han frågar vad det blir för gott till mat och svaret han får blir " Det borde väl du veta som ska fixa den"

Jaha så här sitter man och får vara utan mat, det är inte klokt va dålig stil av karln. För tror ni han kom på vad han missat innan han hann klunka i sig öl? Ne självklart inte.

För väl leva på godiset jag inhandlade förrut, och karln kan glömma att jag delar med mig ens av dom minsta godisarna i påsen.

/Malin - Bara jag själv är bra nog för mig!

Kommentarer
Postat av: Magda

Men han är ganska söt...

:-)

2009-12-12 @ 22:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0