Välkommen till betonggallerian

Jag fick ett ryck idag och tog bussen ut till Hageby för att ta en sväng i shoppinggallerian Hagebycentrum. Nog för att jag visste att de håller på att bygga ut gallerian men jag hade inte den blekaste aning om att de hade kamouflerat den så väl att jag skulle missa hållplatsen! Jag hamnade ist vid ändhållplatsen och fick knalla till gallerian i stekande hetta. 

              
              
                Mitt ute i betonggettot, påväg mot gallerian...i 28 graders värme!

              
                Inne i den här betongklossen finns numera hagebycentrum...
              
              Suget för shopping försvann ännu fortare då jag kom in i betongklossen.

              
                Det blev inte någon shopping men väl hemma lite tröstfika...

                                                  /sara

Kommentarer
Postat av: #Rebecca Sv

Mmm, bulle! Hoppas du har en kanon kväll! :)

2009-08-09 @ 19:36:53
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Daniel

Får hoppas att det blir bättre när det är klart? Fika är alltid ok däremot :-)

2009-08-09 @ 20:54:58
Postat av: Patricia

Herregud såg inte ens ut som att det fanns några affärer där ens nu, helt tomt och ja betong överallt! Men ser ut att ha potential när man ser det ytmässigt.. Kanske din framtida drömgalleria :)

2009-08-09 @ 22:41:51
Postat av: melinda

har det blivit mycket ändringar i där inne eller är det bara som på bilden typ ;o?

2009-08-10 @ 18:41:54
URL: http://hejmelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0