trauma 1 och trauma 2

Min virrighet från gårdagen tycks suttit i även över natten. Jag höll nästan på att missa min tandläkartid i förmiddags och det var inte med vilje, även om man skulle kunna tro det. Jag lider av obotlig tandläkarskräck. Det är lite som att gå till gynekologen. Alla kroppsöppningar är intima på något sätt... Jag behöver väl knappast tillägga att dagens tandläkarbesök blev en kostsam historia...
Trauma 2: upplevde jag då jag upptäckte ett par fruktansvärt osmickrande "taggningar" på facebook imorse. Tack Lisa, jag älskar att bli taggad då jag ser ut som en blek, tjock fågelunge... ;)

                
                 roligt väder för ett tandläkarbesök...

                
               Lite ironiskt att tandläkaren ligger vägg i vägg med nattklubben
               otten.

                                                       /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Usch lät som en riktigt dålig dag, men du tog dig igenom den och det är det som är huvudsaken! ;)

2009-08-26 @ 20:57:43
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Äsch inte alls Sara =) Jättesöt på alla foton!

2009-08-27 @ 09:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0