Sysslor

Då var det kväll och jag får blogga/ sitta vid datorn igen. I vissa stunder ångrar jag mitt dags förbud men samtidigt får jag betydligen mycket mer gjort hemma dom dagarna jag inte sitter vid datorn än annars.

Hade ju lite att fixa i dag och nu ska vi se hur det gått med att göra listan...

  • Äta frukost (KLART)
  • Åka till Maxi huset och köpa dom sista paketen till Mr O (KLART)
  • Städa ( klar till hälften i alla fall)
  • Ev måla (ej hunnit med)
  • Åka till halvbrosan och hälsa på (KLART och det var väldigt trevlig. Även träffat två systrar och lite syskonbarn)
  • Förbereda smörgåstårtan (KLART)
Nu insåg jag att jag är mer än värd en guld stjärna jag borde få en present för så här bra trodde jag ju inte ens själv att det skulle gå. Men shoppade ju lite i går och nu behöver jag inte känna mig dum över det utan var helt klart värd det efter dagens slit.

/Malin


Kommentarer
Postat av: anne

jag kanske också borde införa ett dagsförbud..

2009-08-04 @ 20:58:42
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0