Snusk på elitnivå!

Seriöst! Hur jävla snuskigt är inte detta!? Snusk på elitnivå, skulle jag vilja kalla det. Just nu så tackar jag gudarna att jag för en gångs skull inte befinner mig i Skåne. Då hade jag med största sannolikhet sovit med lampan tänd fram till 30 års ålder samt drömt mardrömmar om hur det krasar under sulorna på mina pumps. Urk! :/

                 
                En nyckelpiga är okej men när de hänger i klasar likt vindruvor 
                så är det snarare kinky.

                                                                  /sara
              


Kommentarer
Postat av: anne

en är okej, fler = äckligt ^^

2009-08-09 @ 16:21:19
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Fia

Då skulle du varit med på Gotland. Det kryllade av dem....

2009-08-11 @ 15:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0