Shopping från i måndags

Då var det kväll och sista kvällen hemma innan avresa. Troligen min sista blogg med då datorn åker ner i väskan direkt i morgonbitti.

Har tillbringat kvällen med Sara, ätit gott och sett på en kass film men trevligt som alltid var det ändå.
Nu ska jag packa resväskorna och packa hundväskan så att vi alla är redo för avresa i morgon.

8.00 ca åker vi härifrån för att lämna av Kapten, sen blir det hem och fixa det sista innan vi beger oss till flyget.
Kommer försöka blogga från Spanien men vet ännu inte hur vida vi kommer ha internet i lägenheten eller ej så vi får se hur det blir.

Nu till det som shoppades i måndags när jag egentligen var på stan för att handla presenter till Mr O

...........

Det trodde jag ni kunde få se ja, men icke har ju bilderna på den andra datorn så ni får vänta med det, kanske till senare i dag eller ända tills jag kommer hem.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0