semestersjukan

Jag har drabbats av en mindre semesterförkylning och huvudet tycks väga ett ton. Hittills så har dagen bestått av pannkaksbrunch, sympatitelefonsamtal och en massa degande i soffan. Nu så skall jag fortsätta dega och försöka kurera mig till kvällen då det är bio som gäller. Min snälla kompis Daniel ska ta med mig på förhandsvisningen av en film som kommer ut nästa månad. =)

               
                  fullkornspannkakor och glass is the shit!

                                                    /sara

Kommentarer
Postat av: #Rebecca Sv

Oh, mums! Visste inte att det fanns fullkornspannkakor. :D



Hoppas du får en kanon kväll! :)

2009-08-11 @ 18:13:47
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0