Look no hands!

Handsfree är enligt mig en "hatkärleks-pryl" Hur vanlig den än är så kollar folk (Jag själv inkluderat) alltid, alltid, alltid snett på användaren. Vilket egentligen inte är så konstigt.
Jag glömmer nog aldrig då jag stod vid fruktdisken för ganska många år sedan och killen bredvid mig stod och utförde en låååång diskussion "med sig själv" hurvida han skulle köpa röda eller gröna äpplen för båda var ju faktiskt goda på sitt sätt(!?)
Idag så var det jag som var fjanten som stod och glappade med mig själv inne på hm. Då är handsfree`n jäkligt smdig. Vid shopping så behövs båda händerna! ;)

Vad tycker ni om handsfree?

              

                                            /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Handsfree är underskattad, även bekvämt då man äter eller sitter framför datorn :)



Men måste bara frågan om du skojade eller inte, men kan man dra av i deklartionen för kurslitteratur? Lät ju nästan för bra för att vara sant..

2009-08-31 @ 17:12:04
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0