Linköping UV

Dagen föll inte helt enligt planering med sol och slappande. Först och främst för att solen inte vissade sig i så stor utsträckning som jag ville förrän det redan var annat inplanerat.
Det fick i stället bli en tur till Linköping med systrarna pricken. Det blev ett besök på campus där Frida ska läsa en kurs till hösten. Vi var nämligen tvugna att ta reda på vart Frida skulle söka sig på torsdagmorgon.
Efter det blev det en kort sväng på IKEA, där Frida handlade lite. Sen in på MC donald och dags för mat och som vi åt, eller i alla fall jag.



Efter maten behövde jag något sött så tvingade tjejerna att låta mig gå in på Ica maxi och köpa hem lite lösgodis.
Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska ligga på soffan eller sitta i soffan när jag äter upp 2 kg godis.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0