Förlåt....

Jag skäms verkligen för min super dåliga uppdatering senaste tiden, men livet är lite tungt just nu vad det gäller främst jobb. Så har behövt bara släppa allt och satsa helhjärtat på att i alla fall få sömn så jag orkar.

Men ska försöka skärpa till mig för utan min/våran söta blogg som jag kan kasta ur mig precis vad jag vill på och som faktiskt tycker synd om mig precis lika mycket som jag själv gör så skulle jag nog tycka livet var ännu tråkigare.

I alla fall så skulle Marc ha flyttat in hos mig i dag, men orkar inte åka in till stan igen i kväll för att hämta honom så han får allt vänta till i morgon med att göra entre här hemma.

Helgen har bestått av massa tråkigt skit jobb men ett massa tjatande.... Och de få stunder jag varit hemma har jag ätit och sovit, ätit mycket också trerätters både lördag och söndag.
Mat är en av mina bästa vänner, aj nu lät jag som dom i du är vad du äter....

Har varit dålig på att fota i helgen men ni kan i alla fall i lite halvkass kvalite få se huvudrätt och efterrätt från i lördags.


Fruktsallad med chokladrussin, nötter och chokladgrädde

Pepparstek, pomme, grönsallad, hot bearnaesesås och smörstekt svampblandning.

Ni fick dom i bakvänd ordning men orkar inte ändra det.
Nu ska jag ringa mamma och se va hon gör, går rykten om att en viss bebis ska dit i dag så kanske jag ska titta ut så jag får se henne innan hon hinner bli 5 år och trotsig.

/Malin

Kommentarer
Postat av: sara

Hmmm, undrar vad Marc tycker att spendera sin första natt i norrköping på ett sluskställe som posten. tror nog han vill bli hämtad ;)

2009-08-31 @ 15:56:03
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Malin

Har med tänkt på det där och han får nog komma hem om jag hinner innan dom stänger för han anländer visst inte förrän 18.00

2009-08-31 @ 16:08:31
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0